مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان گناباد بازدید کرد

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با همراهی معاون قضایی و اجرای احکام و رئیس اداره ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل در سفری یک روزه به گناباد از زندان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، در ادامه سفر های شهرستانی و بازدید های میدانی مدیرکل زندان های استان از مراکز تأمینی و تربیتی ، سید مجتبی حسینی در سفری یک روزه به گناباد در جلسه شورای قضایی شهرستان حضور یافت و در این جلسه تخصصی، ضمن قدردانی از بازدید های مستمر قضات از زندان ، صدور آرای ارفاقی نظیر بهرمندی زندانیان واجدالشرایط از پابند الکترونیک، مرخصی منجر به آزادی و آزادی مشروط را جز اقدامات موثر در کاهش جمعیت کیفری مبتنی بر سند تحول قضایی دانست.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان گناباد گناباد

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان گناباد گناباد

سید مجتبی حسینی در ادامه سفر به گناباد با هدف سنجش اقدامات اصلاحی و تربیتی بر اساس دستورالعمل های سازمانی از زندان شهرستان بازدید کرد و ضمن بازدید از پوسته داخلی، اندرزگاه ها و محل اسکان زندانیان، با تعدادی از مددجویان بی واسطه به گفتگو پرداخت و به درخواست های آنان پاسخ داد، و نسبت به ارتقا شاخص های بهداشتی در اماکن و فروشگاه‌های مواد غذایی تاکید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان گناباد گناباد

وی در ادامه با حضور در انجمن حمایت از زندانیان شهرستان، عملکرد این حوزه را در راستای اجرای تکالیف سازمانی و اجتماعی مورد سنجش قرار داد و گسترش برنامه های حمایتی و تامین نیازهای معیشتی خانواده زندانیان نیازمند از طریق جذب ظرفیت خیرین و نهاد های حمایتی شهرستان خواستار شد.

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان گناباد بازدید کرد

شایان ذکر است، در حاشیه سفر یک روزه مدیرکل به شهرستان گناباد، سید مجتبی حسینی با حضور در منزل یکی از پرسنل زندان که به علت سانحه دچار مصدومیت شده ، در جریان وضعیت جسمانی و فرآیند درمان وی قرار گرفت و ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی ، در خصوص رسیدگی به وضعیت ایشان دستور پیگیری صادر نمود.

گفتگوی چهره به چهره با کارکنان زندان و پاسخ به سوالات و درخواست های ایشان، پایان بخش این بازدید ۵ ساعته بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha