آزادی 10 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان کهگیلویه وبویراحمد

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیرین، شکات و شورای های حل اختلاف استان 10 نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علی عباس فلاحتی مطلق مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: تلاش می شود در مناسبتها و اعیاد ملی و مذهبی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد با پرداخت بدهی آنان از زندان آزاد شوند.

وی گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با پیگیری های ستاد دیه، اعضاء شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها و اخذ شکات 10 نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

مدیر عامل ستاد دیه استان اظهار کرد: بدهی این افراد بالغ بر یک میلیارد و 3۰۰ میلیون تومان بوده است که با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه 240 میلیون اخذ رضایت شده استو مابقی از طریق تسهیلات به شکات پرداخت شده است.

فلاحتی مطلق در ادامه بیان کرد: امیدواریم در آستانه سال نو برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیر عمد در زندان بسر می برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha