پیام تبریک مدیرکل زندانهای خراسان رضوی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

 سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های خراسان رضوی، چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِن یَنصُرْکُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَکُمْ وَإِن یَخْذُلْکُمْ فَمَن ذَا الَّذِی یَنصُرُکُم مِّن بَعْدِهِ وَعَلَی اللّهِ فَلْیَتَوَکِّلِ الْمُؤْمِنُونَ

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که صفحه ای زرین را در تاریخ گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.

این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت، که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است .

بیست و دوم بهمن ماه تبلور شکوه و عظمت نهضتی است که در سایه سار تعالیم نبوی و پیروی از رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و جانشین برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( دام ظله ) پرچم سه رنگ وطن را بر فراز قله های شرافت و صداقت به اهتزاز درآورده است .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه ی خدمتگزاران نظام و بویژه کارکنان خدوم و همیشه در صحنه زندان های استان خراسان رضوی تبریک و شادباش عرض می نمایم و اعلام میدارم ما خادمین اصلاح و تربیت در کنار سایر اقشار مردم خداجوی کشورمان به منظور نشان دادن عظمت اتحاد ملی مردم ایران بزرگ و سرفراز ، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده خواهیم داشت و باری دیگر از این امتحان الهی با سربلندی و افتخار ، رضایت خداوند متعال را کسب خواهیم نمود . انشاءالله

سید مجتبی حسینی

مدیرکل زندان های خراسان رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha