آزادی ۴۵ زندانی نیازمند از زندان مرکزی مشهد با حضور معاون اول قوه قضاییه

در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۴۵ زندانی واجد شرایط با حضور معاون اول قوه قضاییه از زندان مرکزی مشهد آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی ، طی مراسمی که با حضور معاون اول قوه قضاییه ، رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی و جمعی از مقامات ارشد قضایی استان در زندان مرکزی مشهد برگزار شد ، ۴۵ زندانی واجد شرایط با بدرقه خدام بارگاه رضوی از زندان آزاد شدند .

آزادی ۴۵ زندانی نیازمند از زندان مرکزی مشهد با حضور معاون اول قوه قضاییه

گفتنی است از این تعداد ۱۸ زندانی با بهره‌مندی از ارفاقات و تاسیسات قضایی ، ۱۵ زندانی با مجموع بدهی ۲۱۰ میلیارد ریال پس از اخذ رضایت یا تخفیف شکات و مشارکت ستاد دیه استان و ۱۲ نفر نیز با همیاری خیرین و نیکوکاران حوزه مددکاری این ندامتگاه از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در حاشیه این مراسم گفت: سازمان زندان‌ها در راستای اجرای وظایف ذاتی خود برای باز اجتماعی کردن زندانیان و بازگشت آبرومندانه آنها به زندگی موفق عمل نموده و در این دوره تحول و تعالی که در زندان‌ها جاریست اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی موفقیت آمیز ارزیابی می شود.

آزادی ۴۵ زندانی نیازمند از زندان مرکزی مشهد با حضور معاون اول قوه قضاییه

حجت الاسلام والمسلمین مصدق از همکاری مقامات قضایی در پیگیری وضعیت مشمولین ارفاقات و تاسیسات قضایی تقدیر کرد و اظهار داشت :هرگاه متولیان امر به این نتیجه رسیدند که یک زندانی متنبه شده است و امکان بازگشت به جامعه را دارد باید شرایط آزادی وی را فراهم نمایند . در نهایت حجت الاسلام مصدق خدمات ارائه شده و شرایط نگهداری زندانیان در زندان مرکزی مشهد را مطلوب ارزیابی کرد و از مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی و مدیر زندان مرکزی مشهد تقدیر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha