افتتاح چند پروژه برای اشتغال زندانیان در زندان بروجرد

همزمان با چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و مقارن با عید مبعث رسول گرامی اسلام، آئین افتتاحیه کارگاه گروه کارخانجات الکتروتابش جهت اشتغال زندانیان با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، آئین افتتاحیه کارگاه گروه کارخانجات الکتروتابش با حضور مسئولان ارشد قضایی و اجرایی شهرستان بروجرد و همچنین عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان برگزار شد.

مدیرکل زندان های استان لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری، زندان ها باید به آموزشگاه نیکی ها و محلی برای فراگیری مهارت و حرفه های مختلف تبدیل شوند، گفت: در راستای همین منویات اداره کل زندان های استان لرستان بسترهای مختلفی را برای حرفه آموزی و اشتغال زندانیان فراهم کرده است.

افتتاح چند پروژه برای اشتغال زندانیان در زندان بروجرد

وی تصریح کرد: طبق آمارهای ثبت شده در سامانه رصد اشتغال دولت، زندان های لرستان در سال گذشته برای ۶۲ درصد زندانیان استان فرصت شغلی ایجاد کرده و در همین راستا نزدیک به ۱۴۰ میلیارد ریال دستمزد به زندانیان پرداخت شده است.

کشوری در ادمه با اشاره به خدمات بی بدیل جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف گفت: از خدمات این نظام مقدس همین بس که امروز مسئولین ارشد این شهرستان و استان برای پیگیری امورات و اشتغال زندانیان و خدمت رساندن به آنان در این مکان حضور یافته اند و علاوه بر انجام این وظایف و خدمات، شنونده و پذیرای درد دل و صحبت های زندانیان نیز هستند.

رئیس دادگستری شهرستان بروجرد نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حیطه اشتغال و بازپروری زندانیان در نظام جمهوری اسلامی گفت: شایسته است که ما قدردان این نظام مقدس بوده و برای حفظ این نظام، در حد توان خود بکوشیم.

افتتاح چند پروژه برای اشتغال زندانیان در زندان بروجرد

کرمی عالم افزود: شرکت در انتخابات پیش رو، می تواند نمونه ای از قدردانی ما نسبت به نظام باشد و مردم ما إن شاءالله با حضور خود در پای صندوق های رأی بار دیگر جواب دندان شکنی به یاوه گویی های مستکبرین خواهند داد.

عیدی بیرانوند شهردار بروجرد نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری های بیشتر با اداره کل زندان های استان لرستان گفت: وظیفه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی، رفع مشکلات و ایجاد بسترهای مناسب جهت استفاده کلیه اقشار جامعه از امکانات مختلف است.

گفتنی است در این مراسم که رئیس شورای شهر و رئیس اداره فنی و حرفه ای و خیرین شهرستان بروجرد نیز حضور داشتند، آئین افتتاحیه کارگاه الکترو تابش در سوله زندان مرکزی بروجرد برگزار شد. این کارگاه به منظور ساخت جت هیتر و مصنوعات فلزی پر کاربرد احداث شده است.

مسئولان ارشد شهرستان بروجرد همچنین از کارگاه های مختلف اشتغال زندان بروجرد دیدن و کارگاه تولید محصولات غذایی بند نسوان زندان مرکزی بروجرد را افتتاح کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha