کد خبر: 16283
۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
سرکشی با چاشنی در دل

با حضور مدیرکل، معاون سلامت، اصلاح و تربیت و رییس مرکز خدمات مراقبت بعداز خروج زندان های استان خراسان جنوبی، از 2خانواده‌ زندانیان نیازمند سرکشی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجردر قالب نذر هشتم برای پیگیری امورات خانواده زندانیان نیازمندبیرجند در دوسرکشی انجام شده خانواده زندانیان سفره دل با مدیر کل زندان های استان و هیات همراه باز کردندو از مشکلات اقتصادی،گران بودن اجاره بهاء،مشکلات تحصیلی ،درمانی و... گفتند.

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی در حاشیه این سرکشی ها گفت: درخواست های این دو خانواده را شنیدیم اما در حد توان با همکاری انجمن حمایت بیرجند اجاره بهاء یکی از خانواده ها پرداخت،برای فرزند خانواده توسط خیرین گوشی تلفن همراه تهیه می شود تا مشکلات تحصیلی تا حدودی مرتفع شود.

«علی عبدی» افزود:برای یکی از همسران زندانی دستگاه حواله بافی در محل زندگی وی برپا می شود که در کنار خانواده خود شغلی داشته باشد.

وی ادامه داد:هزینه درمانی یکی از افراد خانواده های مورد سرکشی توسط اداره بهداشت و درمان و انجمن حمایت بیرجند برای مدتی پرداخت می شود.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: برای رفاه حال خانواده زندانیان نیازمند از ابتدای امسال بیش از 800 بازدید توسط رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و قضات محاکم قضایی از زندان‌های استان انجام شده که زندانیان بی واسطه مشکلات قضایی خود را با قضات مطرح کردند.

وی تعداد خانواده‌های تحت‌ پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان را هزار و 187 خانواده اعلام کرد و افزود: ۲ هزار و ۴32 فرزندان زندانیان تحت پوشش خدمات انجمن‌های استان هستند.

عبدی با اشاره به کمک بیش از 20میلیارد ریال به خانواده زندانیان نیازمند از ابتدای امسال گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان زندان‌ها برای تحقق عدالت ترمیمی را حمایت از خانواده زندانیان عنوان و اشتغال خانواده زندانیان یکی از اولویت‌های انجمن حمایت زندانیان است که از ابتدای امسال 382 نفر با دریافت تسهیلات مورد نیازمعرفی به بانک های عامل شدند.

در پایان به هر دو خانواده سبد حمایتی،کمک نقدی و هدایایی به فرزندان آنها اهداء شد.

انتهای خبر/


سرکشی با چاشنی در دل

سرکشی با چاشنی در دل

سرکشی با چاشنی در دل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha