بازیکن تیم ملی 5 زندانی استان سمنان را راهی خانواده کرد

امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از آزادی 5 زندانی استان سمنان در آستانه بازی ایران و قطر به همت یکی از بازیکنان تیم ملی خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به آزادی 5 زندانی استان سمنان در آستانه مسابقات ایران و قطر، گفت: ایران عزیز بر جوانان متدین و متعهد و عاشق وطن می بالد جوانانی که برای شادی مردم خود دست به اقدامات خیرخواهانه میزنند.

کهربایی با بیان اینکه 5 زندانی استان سمنان پیش از بازی ایران و قطر به آغوش گرم خانواده بازمیگردند، افزود: با پیگیری های یکی از بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران 5 زندانی استان سمنان در شب بازی ایران و قطر آزاد و در کنار خانواده به تماشای فوتبال می پردازند.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه این آزادی به نیت برد تیم ملی ایران از سوی این بازیکن تیم ملی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: ایران ما مملو از جوانان مومن و متعهد به کشور بوده و تمام تلاششان برای خوشحالی ملت ایران اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه این آزادی ها قرار است بعد از برد تیم ملی ادامه دار باشد ، تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته آزادی تعدادی زندانی دیگر نیز در استان سمنان به همت این بازیکن در آیند بعد از برد ایران و قطر نیز اتفاق خواهد افتاد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha