بازدید معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی  از زندان مهاباد

معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در معیت هیات قضایی دادگستری شهرستان مهاباد از زندان این شهر بازدید و با زندانیان دیدار و گفتگو نمودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی علی نژاد معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در معیت پور اکبر دادستان عمومی و انقلاب مهاباد، علی مهر معاون دادستان، شهبازی رئیس زندان مهاباد، فتح الهی معاون سلامت و قلیزاده مسئول حفاظت و اطلاعات از زندان مهاباد بازدید کردند.
در این بازدید ابتدا معاون قضایی دادگستری استان در دفتر کار رئیس زندان حضور و در موضوع رسیدگی به امورات گوناگون زندانیان با مسئولان زندان به گفتگو پرداخت.
در ادامه علی نژاد معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان به همراه مسئولان ارشد دادگستری و زندان از قسمتهای مختلف و بندهای زندان بازدید و در دیدار با زندانیان جویای مشکلات آنان شدند و مددجویان درخواست های خود را مطرح و مشاوره های قضایی لازم را دریافت نمودند.
در پایان معاون قضایی دادگستری استان از نحوه عملکرد مثبت و در شان و منزلت انسانی و حفظ حقوق شهروندی در قبال مددجویان از سوی دستگاه قضایی مهاباد و مجموعه زندان ابراز خرسندی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha