نیکان بدهکاران البرزی را آزاد کرد

محمد باقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان البرز گفت: هنرمندان سریال نیکان با پیوستن به پویش کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و بدهکار مالی که توسط اداره‌کل زندان‌های البرز و ستاد دیه استان برگزار شده بود به آزادی ۲۴ زندانی کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان های استان البرز، مقدسی با اشاره به برگزاری این پویش گفت: با رای زنی های های اداره فرهنگی زندان‌های استان با علی سرآهنگ کارگردان مجموعه تلویزیونی نیکان، هنرمندان مطرح این سریال مانند شقایق فراهانی، بهرام تشکر، پژمان بازغی، رضا داود نژاد، مریم سعادت و دیگر هنرمندان حاضر در این سریال در این امر خداپسندانه شرکت نمودند و مردم را به پیوستن در پویش کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی دعوت کردند.

مدیر ستاد دیه استان با اشاره به میزان بدهی این زندانیان گفت: مبلغ بدهی این زندانیان بیش از ۹ میلیارد ریال بود که با کمک‌های مالی جمع شده در این پویش، منابع ستاد دیه و اخذ تخفیف از شکات ۲۴ زندانی بدهکار مالی البرزی ظرف 3 ماه گذشته از زندان آزاد شدند.

شایان ذکر است خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha