گروه هنری نمایشنامه‌خوانی بند زنان زندان ساری تقدیر شدند

به منظور تحقق اهداف سازمانی و ایجاد انگیزه در بین زندانیان، اعضای گروه هنری نمایشنامه خوانی(سالن آرایش باربی) بند نسوان زندان ساری با کسب رتبه برتر در مسابقات استانی تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، با حضور حجت الاسلام معافی رئیس دفتر اداره فرهنگی وتربیتی زندان های استان و به منظور تحقق اهداف سازمانی و ایجاد انگیزه در بین زندانیان هنرمندان گروه هنری نمایشنامه خوانی(سالن آرایش باربی) بند نسوان زندان ساری مقام برتر مسابقات استانی تئاتر زندانیان را کسب و تقدیر شدند.

معافی ضمن ابراز خرسندی، مشارکت زندانیان زن در اجرای هنرهای نمایشی و مسابقات تئاتر زندانیان کشور را نقطه عطفی در سیر تکاملی سیاستهای تربیتی و آموزشی سازمان زندانها و تلاش درجهت بازگشت موفقیت آمیز به زندگی سالم و سعادتمندانه دانست.

وی در اهمیت جایگاه زن و نقش زن در خانواده و جامعه گفت: زن درمسئولیت‌های اجتماعی با مردان شریک است و انجام این وظیفه خواه و ناخواه او را از خانه به صحنه‌های اجتماعی می‌کشاند، که این نه تنها با حفظ عفاف و حجاب که از وظایف دیگر اوست منافات ندارد بلکه او را در بهتر انجام دادن مسئولیت‌های اجتماعی و سلامت روانی‌اش یاری می‌کند.

وی تصریح کرد: بروز حادثه و یا یک غفلت در زندگی منجر به زندانی شدن شما شد، نباید به معنای پایان همه چیز و یا احساس پوچی و ناامیدی باشد، بلکه همه شما می توانید با تفکر، تصمیم و اراده استوار به جامعه بازگردید و به مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی و خانواده پایبند باشید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha