سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان آذربایجان غربی منصوب شد
سعید نوری سرپرست جدید نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان آذربایجان غربی

با حضور معاونت اشتغال و کارآفرینی بنیاد تعاون زندانیان کشور و رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه هسات اجرایی از خدمات شیرزاد حصاری مدیر سابق بنیاد تعاون زندانیان استان تجلیل و سرپرست جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، در جلسه هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان که با حضور رئیس کل دادگستری ،دادستان مرکز در مجموعه زندانهای استان با حضور کلیه اعضاء برگزار شد سرپرست جدید مجموعه بنیاد تعاون زندانیان استان آذربایجان غربی منصوب شد.

در جلسه هیات اجرایی که جبار باقری معاونت اشتغال و کارآفرینی بنیاد تعاون زندانیان کشور حضور داشت ؛ ضمن بررسی آمار و چگونگی ایجاد اشتغال زندانیان در بخش های مختلف خدماتی ، صنعتی و تولیدی موفقیت استان آذربایجان غربی در توسعه شاخص های اعزام بکار گروهی و ایجاد فرصت های اشتغال مولد را نمونه عالی همدلی مسئولین و همبستگی برای ارتقاء افق های عالی سند تحول قضایی عنوان کردند .

در این جلسه موضوعات مهم اشتغال و سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و ایجاد فرصت های مولد در برخی از شهرستان ها و اتمام مراحل ساخت دو سوله بزرگ صنعتی در ارومیه بررسی گردید همچنین در این جلسه از خدمات شیرزاد حصاری در طول دوران مدیریت مجموعه بنیاد تقدیر و با توجه به افتخار بازنشستگی با نظر هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان کشور سعید نوری به عنوان سرپرست جدید این مجموعه تولیدی و اقتصادی منصوب گردید.

در این جلسه با اهدا لوح سپاس و هدایای به رسم یادبود از خدمات حصاری تقدیر و با تعین مسیر های توسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان دراعلام ابلاغ مسئولیت جدید در جلسه هیات اجرایی ۱۵ بهمن ماه؛ سعید نوری به عنوان سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان اذربایجان غربی منصوب شد .

سعید نوری به عنوان معاون اداری و مالی زندان ارومیه و رئیس اداره عمومی زندانهای استان آذربایجان غربی مشغول به خدمت بود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha