آزادی ۱۹ نفر از زندانیان نیازمند خراسان رضوی در آغاز دهه فجر

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، ۱۹ نفر از زندانیان نیازمند خراسان رضوی از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، همزمان با فرارسیدن دهه فجر و ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ، ۱۹ نفر از زندانیان نیازمند و واجدالشرایط مراکز تامینی و تربیتی استان از زندان شهرستان های سبزوار، گناباد، تایباد، قوچان، کانون اصلاح و تربیت و زندان مرکزی مشهد با بهره مندی از ارفاقات قضائی، همدلی خیرین، بخشش شکات و مشارکت ستاد دیه استان آزاد شدند.

برابر این گزارش، طی بازدید های مستمر و هدفمند مراجع قضائی از ندامتگاه مرکزی مشهد، ۸ زندانی واجد الشرایط با استفاده از تاسیسات قانونی توانستند طعم آزادی را بچشند.

۵ نفر از زندانیان قوچان نیز با بهره مندی از کمک های خیرین نیک اندیش و ستاد دیه استان و گذشت شاکیان پرونده از زندان آزاد شدند، همچنین ۲ زندانی نیازمند سبزواری و یک زندانی تایبادی با پیگیری های واحد مددکاری زندان در جذب کمک های خیرین توانستند به آغوش گرم خانوده بازگردند.

در همین راستا مددجوی کانون اصلاح تربیت استان، که به درستی در چرخه ی اصلاح و تربیت قرار گرفته بود، طی بخشش زندگی بخش شاکی پرونده، آزاد شد.

شایان ذکر است یک نفر از زندانیان جرائم مالی و نیازمند گناباد با همیاری نهاد های حمایتی و خیرین نیک اندیش شهرستان آزاد شد، گفتنی است یک خیر گنابادی طی اقدامی خداپسندانه، با اهدا هزینه ترحیم پدر خود به مبلغ هفتصد میلیون ریال، زمینه ساز آزادی یک نفر دیگر از زندانیان نیازمند این شهرستان شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha