کارگاه چرم‌دوزی کانون اصلاح و تربیت خراسان جنوبی باید تقویت شود

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی به همراه اعضای شورای معاونین در بازید سه ساعته از کانون اصلاح و تربیت بیرجند خواستار تقویت کارگاه چرم دوزی این کانون شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی ضمن تبریک یوم الله دهه فجر و چهل و پنجمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز انقلاب اسلامی در دنیا در تمامی عرصه ها علمی،فرهنگی،هنری،درمانی،نظامی و... به خوبی می درخشد.

«علی عبدی» با بیان این که همه این صلابت در دنیا را مدیون امام خمینی(ره) و شهیدان می باشم افزود: پس با خدمت صادقانه در تمامی زمینه ها خود را مدیون خون شهدا نکنیم.

وی ادامه داد: کانون اصلاح و تربیت بیرجند کارهای خوبی در آن صورت گرفته و هرکجا که نقضی بوده سریعا بر طرف کردند.

وی با اشاره به این اشتغال در کانون نسبت به گذشته از خمودی دیگر بیرون رفته بلکه کارهای جدید و مشتری پسند را انجام میدهد یکی از این اشتغال ها کارگاه چرم دوزی کانون می باشد که حالا برای خود صاحب سبک شدند اما باید برای ایده های جدید و خلاقانه تقویت شود.

«عبدی» تاکید کرد: کارهای فرهنگی خوبی انجام شده اما مستمر نبوده که باید از توان همکاران دارای ایده بیشتر در امورات فرهنگی و هنری استفاده شود.

وی اظهار داشت: مدجویان کانون با یاد گیری شغلی می توانند بیرون برای خود با اندک سرمایه روزی حلال کسب کنند و از کارهای خلاف پرهیز کنند.

در ادامه حجت السلام«سنجری» به بیان عملکرد و پرونده شخصیتی مدجویان نیز پرداخت.

انتهای خبر/

اشتغال کارگاه چرم دوزی کانون باید تقویت شود

اشتغال کارگاه چرم دوزی کانون باید تقویت شود

اشتغال کارگاه چرم دوزی کانون باید تقویت شود

اشتغال کارگاه چرم دوزی کانون باید تقویت شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha