برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر در زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری

زندان‌های استان برای برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری،جشن سالروز ۱۲ بهمن با حضور کارکنان و مسئولین زندان های استان در نمازخانه اداره کل برگزار شد.

مدیر کل زندان های استان در این مراسم گفت: ایران قبل و بعد انقلاب در هیچ زمینه ای قابل مقایسه نیست زیرا در مسائل اقتصادی، نظامی و اجتماعی گام های بلندی برداشته شده است.

حمیدرضا حیدری افزود:امنیت نعمت مغفولی است که تا زمانی که در آرامش هستیم درکی از نا امنی نخواهیم داشت، امروزه ایران اسلامی در سطح ملی، منطقه ای و فرامنطقه ای آرامش ساز است. کشورهایی که امنیت خود را به آمریکا و ایادی آن گره زده اند هر روز درگیر مسائل سیاسی و اجتماعی و بحرانهای اخلاقی هستند و حتی برای دفاع از جان و ناموس شهروندان خود ناتوان هستند.

حیدری با برشمردن برخی از دستاوردهای انقلاب افزود: رشد علمی ایران طی دو دهه های گذشته بالاترین میزان را در جهان داشته است و یافته‌های علمی در ایران یازده برابر سریع‌تر از میانگین جهانی رشد کرد که سریع‌ترین روند رشد علمی در میان همه کشورهای جهان به شمار می‌رود.رشد ایران در تحقیقات سلول‌های بنیادی منشاء غرور ملی است و امروزه ایران در زمینه درمان بیماری ها با این روش علمی سرآمد است . دانشمندان ایران در ارسال ماهواره، تحقیقات نانو، لیزر، پیوند اعضا ،تولید تجهیزات نظامی و انتظامی پیشرو و برتر است.

وی افزود: ابرقدرت ها از برتری ایران هراس دارند و به همین دلیل تلاش می کنند با ایجاد بلوا، اغتشاش و پمپاژ ناامیدی در بین نسل جوان و نوجوان روند پیشرفت ایران را کُند کنند. سیاه نمایی و تمرکز بر کم کاری ها با کمک بیش از ۲۰۰ رسانه فارسی زبان یکی از نشانه های دشمنی با رشد این درخت تناور است.

حیدری با دعوت از کارکنان جهت جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب افزود: کار مهم ماه پیش رو ترغیب مردم به حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق های رای و انتخاب اصلح است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha