آزادی 160 زندانی جرایم غیرعمد در سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان

به برکت سفر رئیس جمهور در اولین روز از ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی به استان هرمزگان با حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری 160 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های هرمزگان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین صالحی اظهار داشت: تاکید ما پیگیری آزادی زندانیان معسر مالی است، که در این سفر شاهد آزادی 160 نفر زندانی که به کمک ریاست محترم جمهور و مجموع خیرینی که پای کار بودند برای این اتفاق مهم انجام گردید.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: تا کنون 946 نفر در طول 6 سفر استانی رئیس جمهور را شاهد آزادی بوده ایم و تلاش ما بر این است این اتفاق مبارک در سفرهای ریاست جمهوری جزو برنامه های اصلی رقم بخوردو مردم شاهد این باشند که عزیزانشان در کنار کانون پر مهر خانواده حضور یابند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز ضمن گرامی داشت ایام دهه فجر عنوان کرد: به برکت سفر رئیس محترم جمهور به استان هرمزگان و خطه نیلگون خلیج فارس، مساعدت 15 میلیارد تومانی ایشان به ستاد دیه استان زمینه آزادی 160 نفر زندانی فراهم شده که بخشی از این آزادی ها با گذشت شکات، اعسار و تقسیط همراه بوده است.

مجتبی قهرمانی همچنین این اقدام بزرگ فرهنگی و اقتصادی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در راستای آزادی زندانیان و توجه به امور زندانیان را مورد تقدیر قرار داد.

مدیرکل زندان های هرمزگان در پایان این مراسم افزود: هدف نهایی و رسالت اصلی سازمان زندان ها که همان بازاجتماعی شدن و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه و کانون خانواده می باشد را با تلاش های شبانه روزی همکارانمان در مجموعه زندان های استان و همکاری ستاد دیه در جذب کمک های مرمی و خیرین دنبال می کنیم.

سردار ضمن قدردانی از نهاد ریاست جمهوری جهت مساعدت در آزادی زندانیان عنوان کرد: جامعه برای کمک به زندانیان باید مستقیما در جریان مشکلات و مسائل زندانیان جرائم مالی غیر عمد قرار گیرد.

انتهای خبر/

آزادی 160 زندانی جرایم غیرعمد در سفر رئیس جمهور به هرمزگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha