تقدیر رئیس سازمان زندان‌های کشور از مدیرکل زندان های استان مازندران

دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان های کشور با اهدای لوحی از تلاش‌های مدیر کل زندان‌های استان بواسطه تحقق سیاست های سازمان و همچنین بهره برداری از پروژه مجتمع آموزشی شمال کشور(خزرآباد ساری) تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، طی مراسمی در مجتمع آموزشی شمال کشور (خزر آباد ساری) با حضور رئیس سازمان زندان های کشور و مدیران ستادی و استانی سازمان زندان ها از همت و تلاش شبانه روزی مدیرکل زندان های استان مازندران در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی شاخص های زندانبانی اسلامی و همچنین بهره برداری از پروژه مجتمع آموزشی شمال کشور(خزرآباد ساری) تجلیل به عمل آمد .

در این تقدیرنامه آمده است:

بی تردید خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق و نعمت بی بدیلی است که جزء با لطف پروردگار عالم میسور نخواهد شد و مسئولیتها در نظام اسلامی ، میدان خدمت و عرصه مجاهدت برای حفظ و تعالی ارزش های است که شهیدان والامقام خون های پاک و مقدس خویش را برای آن تقدیم نموده اند.

بدینوسیله از زحمات بی شائبه جنابعالی در تحقق اهداف سازمانی و بهره برداری از پروژه مجتمع آموزشی شمال ( خزرآباد ساری) صیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. امید است همواره جهت اعتلای کشور عزیزمان ایاران اسلامی و تداوم خدمات شایسته به مردم عزیز تحت منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) موفق و سربلند باشید. /


انتهای خبر/

تقدیر رئیس سازمان زندان‌های کشور از مدیرکل زندان های استان مازندران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha