گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت زندان های خراسان رضوی

گردهمایی آموزشی و هم اندیشی یگان حفاطت زندانهای خراسان رضوی با حضور مدیرکل زندان های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، همایش آموزشی و هم اندیشی یگان حفاظت زندان های استان با حضور سید مجتبی حسینی مدیرکل، روسای دوایر ستادی و فرماندهان و کارشناسان یگان حفاظت زندان های استان در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل برگزار شد.

گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت زندان های خراسان رضوی

در ابتدای این نشست سرهنگ سپهری فرمانده یگان حفاظت ستاد اداره کل طی گزارشی به تشریح اقدامات یگان حفاظت استان در راستای ارتقا شاخص های نظم و امنیت پرداخت.

گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت زندان های خراسان رضوی

در ادامه سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان، ضمن تبریک ماه مبارک رجب و ایام پیش روی دهه فجر، در سخنانی اقدامات یگان حفاظت را مکمل و مقدمه فعالیت های اصلاحی و تربیتی در مراکز تامینی و تربیتی برشمرد و گفت: اقدامات اصلاحی و تربیتی در سایه انضباط پایدار در زندان ها محقق می شود و شاخص‌های این حوزه باید از طریق اجرای برنامه های مستمر آموزشی ویژه پرسنل کادر و ظیفه یگان حفاظت محقق شود.

وی خاطرنشان کرد آموزش باید علمی ، عملی ، مستمر و با بهره گیری ار اساتید متخصص و متناسب با دستورالعمل‌ها و آئین نامه سازمان زندان ها باشد .

شایان ذکر است روسای اداره حفاظت و اطلاعات و اداره ارزیابی عملکرد ، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل نیز به تبیین دستورالعملها و اسناد بالادستی مرتبط این حوزه پرداختند.

در ادامه این نشست تخصصی دادستان نظامیان استان به تبیین و تشریح قوانین و مقررات قضایی مربوط به نیروهای یگان حفاطت زندان ها پرداخت، همچنین فرماندهان و کارشناسان یگان حفاظت زندان های استان به شرح عملکرد و اقدامات شاخص در زندان ها پرداختند و همچنین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به اشتراک گذاشتند.

گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت زندان های خراسان رضوی

در حاشیه این نشست تخصصی از سرهنگ بازنشسته سلطانیان فرمانده سابق یگان حفاظت ستاد اداره کل تجلیل شد و در پایان از تعدادی از کارکنان یگان حفاظت زندان های استان به علت جدیت در امورات محوله نیز تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha