برگزاری جلسه هم‌اندیشی مددکاران اجتماعی استان تهران والبرز

نشست هم‌اندیشی مددکاران مراکز اصلاحی و تربیتی استان تهران و البرز باحضور سرپرست دفتر اقدامات حمایتی و مراقبت‌های پس از خروج سازمان زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، جلسه کمیته برنامه‌ریزی مددکاری اجتماعی باحضور مددکارانی از موسسات کیفری و انجمن‌های حمایت با حضور مدیرکل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها، مدیران عامل انجمن‌های حمایت استان تهران و البرز و همچنین معاون بنیاد تعاون زندانیان کشور برگزار شد.

در این نشست علی چهارمحالی سرپرست دفتر اقدامات حمایتی و مراقبت‌های پس از خروج سازمان زندان‌ها گفت: رویکرد حمایتی در فعالیت‌های سازمان همواره وجود داشته و گسترده‌تر هم شده است و در سطوح مختلف برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه خواهیم داشت.

وی با تأکید بر قابلیت انجمن‌های حمایت زندانیان در توانمندسازی خانواده مددجویان و پیشبرد اهداف اصلاح و تربیتی تأکید داشت: نقش کمیته مددکاری اجتماعی در تدوین خط مشی دفتر اقدامات حمایتی حائز اهمیت است.

گفتنی است در این نشست حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درراستای ارتقاء برنامه‌های حمایتی از مددجویان و خانواده آنان پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha