افتتاح بهداری مجهز اردوگاه کاردرمانی همدان باحضور مدیرکل دفتر بهداشت‌ودرمان سازمان زندان‌ها

با حضور مدیرکل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندانهای کشور ساختمان جدید بهداری اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی این استان همدان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، دکتر ناصر سلیمانی مدیر کل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندانهای کشور و کارشناسان ستادی این حوزه با همراهی حمزه بروجنی مدیرکل زندان های استان از بخش های مختلف اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی این شهر بازدید کرد.

مراسم افتتاح بهداری اردوگاه کاردرمانی همدان

هیئت بازدید کننده علاوه بر سرکشی از اماکن مختلف این مرکز با زندانیان نیز مستقیم و بی‌واسطه گفتگو کردند و به صورت میدانی شاخص‌های بهداشتی و درمانی و پروتکل‌های ابلاغی را مورد سنجش و ارزیابی تخصصی قرار داد.

مراسم افتتاح بهداری اردوگاه کاردرمانی همدان

در جریان این بازدید بهداری تازه تاسیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان در فضایی به متراژ 453 متر مربع به دست مدیرکل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندانهای کشور افتتاح گردید.

مراسم افتتاح بهداری اردوگاه کاردرمانی همدان

دکتر سلیمانی در مراسم افتتاح این مرکز ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های کارکنان زندان های همدان گفت: بهسازی و تجهیز فضای درمانی زمینه بهبود کیفیت خدمات رسانی به زندانیان را فراهم می کند و همین امر در نهایت منجر به آرامش در زندان ها خواهد شد.

مراسم افتتاح بهداری اردوگاه کاردرمانی همدان

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان در بازدید از فضای بهداری وضعیت خدمات بهداشتی، درمانی و روان درمانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ایجاد چنین فضایی در این بازه زمانی کوتاه نشان از عزم راسخ مدیرکل و کارکنان زندان های استان در ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی برای زندانیان دارد. قطعا چنین اقداماتی در بستری آکنده از همدلی و اتحاد کارکنان و تلاش شبانه روزی فراهم شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha