19 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز پدر آزاد شدند

همزمان با ایام میلاد حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیرین، شکات و شورای های حل اختلاف استان 19 نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، علی عباس فلاحتی مطلق مدیرعامل ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: به مناسبت میلاد سراسر نور مولی الموحدین علی علیه السلام و ارج نهادن به مقام پدربا تلاش و پیگیری های ستاد دیه، اعضاء شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها و اخذ شکات 19 نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

وی اظهار کرد: بدهی این افراد بالغ بر پنج میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستا ددیه شاکیان دو میلیارد و 610 میلیون تومان این مبلغ را بخشیدند.

فلاحتی مطلق افزود: : هم اکنون 302 محکوم صرفا مالی در زندان های استان هستند که امید است با کمک خیرین، شکات و شورای حل اختلاف این افراد نیز از زندان آزاد شوند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیدوارم در ماههای آخر سال برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیر عمد در زندان بسر می برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت 6037997599036333 بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha