مدیرکل اقتصاد و دارایی استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد 

سیدحشمت اله حیات الغیب در بازدید مدیر کل اقتصاد و دارایی استان تهران از بازداشتگاه اوین اظهار داشت: در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و اجرای برنامه های عملیاتی، نسبت به حفظ و صیانت از بیت المال و صرفه جویی بهینه با اعمال تدابیر معقول در هزینه های جاری اقدامات اساسی صورت می پذیرد تا زندان ها به بهترین نحو اداره شوند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، طی بازدید داود طبرسا مدیر کل اقتصاد و دارایی استان که از بازداشتگاه اوین صورت گرفت، مشکلات بودجه ای زندان ها و راهکارهای موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مدیر کل زندان های استان تهران ضمن اعلام این خبر گفته این استان با توجه به پایتخت بودن، گستردگی، مهاجر پذیر بودن و جمعیت کیفری متفاوت از استان های دیگر بوده، امور اداری و مالی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید ضمن توجه به آموزش کارکنان این حوزه، دقت کافی در اختصاص بودجه های بهداشت، درمان و تغذیه زندانیان صورت گیرد تا هیچ گونه کمبودی احساس نشود.

سیدحشمت اله حیات الغیب تأکید کرد: در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و اجرای برنامه های عملیاتی، نسبت به حفظ و صیانت از بیت المال و صرفه جویی بهینه با اعمال تدابیر معقول در هزینه های جاری اقدامات اساسی صورت می پذیرد تا و زندان ها به بهترین نحو اداره شوند. وی ادامه داد: مشکلات بودجه ای و تحریم در کشور موجب تأثیر بر بسیاری از خدمات می شود، اما در حال حاضر علیرغم کاهش امکانات مالی، غذای زندانیان در سطح کیفی مناسب قرار دارد و تمام آشپزخانه ها، به صنعتی تبدیل گردیده اند تا ضمن صرفه جویی در انرژی، کاهش آسیب ها و خطرات و نیز رعایت بهداشت غذایی، کیفیت طبخ نیز به سطح بالایی ارتقاء یابد.

بنا به این خبر، مدیر کل اقتصاد و دارایی استان در بازدید از بخش های مختلف بازداشتگاه اوین مانند اندرزگاه ها، دانشگاه علمی کاربردی، بیمارستان، کلاس های اشتغال و حرفه آموزی، آشپزخانه صعنتی و سالن ورزشی وضعیت رفاهی و خدماتی این مرکز را مثبت ارزیابی کرد. شایان ذکر است این بازدید در ادامه دیدار وزیر اقتصاد و دارایی از کانون اصلاح و تربیت تهران که در شب های قدر و تأکید وی بر معرفی نماینده ویژه وزارتخانه با اداره کل زندان های استان تهران صورت گرفت، انجام شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha