آزادی ۴۷ زندانی از زندان‌های خراسان رضوی در روز پدر

همزمان بامیلاد امیرالمومنین و روز پدر ۴۷ زندانی نیازمند استان خراسان رضوی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، از ابتدای هفته و در آستانه فرا رسیدن میلاد امام علی (ع) و روز پدر، ۴۷ زندانی از مراکز تامینی و تربیتی استان با کمک خادمان بارگاه رضوی، بهره مندی از ارفاقات قانونی، گذشت شکات پرونده و کمک های خیرین نیک اندیش از زندان شهرستان های قوچان، نیشابور، سبزوار، تربت جام، جوین، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان و زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

برابر این گزارش، خادمان کفشدار و بخش شمیم رضوان آستان مقدس ثامن الحجج (ع) با حضور در زندان مرکزی مشهد و پرداخت بدهی ۸ زندانی نیازمند، به مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال زمینه ساز آزادی این زندانیان شدند.

آزادی ۴۷ زندانی از زندانهای خراسان رضوی در روز پدر

در ادامه روند آزاد سازی زندانیان نیازمند ، ۱۳ نفر از زندانیان نیشابور با کمک های نقدی خیرین شهرستان به مبلغ پنج میلیارد و هشتصد و ده میلیون ریال و بخشش خداپسندانه شاکیان پرونده به مبلغ سه میلیارد و هشتصد و بیست میلیون ریال، همچنین استفاده از ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

در همین راستا ۵ نفر از زندانیان قوچان با کمک های خیرخواهانه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهرستان، بخشش شاکیان پرونده و بهره مندی از ارفاقات قانونی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

شایان ذکر است ۴ نفر از زندانیان شهرستان جوین نیز با استفاده از تاسیسات قضائی و کمک خیرین آزاد شدند، همچنین ۸ نفر از زندانیان سبزوار با بخشش خداپسندانه شاکیان پرونده، همدلی خیرین در پرداخت بدهی و توافق مراجع قضایی در استفاده از ارفاقات قانونی و یک نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان با کمک های نقدی خیر نیک اندیش به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمند شهرستان تربت جام نیز در سی و هشتمین مرحله از پویش مردمی و مسجدی نذر هشتم، با کمک های نقدی خیرین شهرستان به مبلغ پنج میلیارد و صد و پنجاه میلیون ریالی و استفاده از ارفاقات قانونی توانستندطعم آزادی را بچشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha