دیدار سرپرست معاونت اداری ومالی زندان‌های سیستان وبلوچستان با جانباز دوران دفاع مقدس

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام دیدار با جانباز۷۰ درصد دوران دفاع مقدس صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان،بهمن سرگزی سرپرست معاونت اداری و مالی زندان های استان به همراه زارعی ذیحساب اداره کل،رضا اکبری رئیس اداره امور مالی وپشتیبانی زندان های استان،احمد ستاری سرپرست زندان وگنجعلی رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان چابهار با جانباز جنگ تحمیلی امیرمحمدرضوانی نیا پدر همکار شاغل در زندان چابهار دیدار وگفتگو کرد.
در این دیدارصمیمانه ابتدا جانباز سرافراز رضوانی نیا از نحوه نائل شدن به افتخار جانبازی روایت کرد و سپس سرپرست معاونت اداری و مالی زندان های استان طی سخنانی ضمن قدردانی از فداکاری های جانبازان وایثارگران ، نقش وجایگاه آنان را در کشور بی بدیل و ستودنی توصیف و گفت: ما امروز اگر در امنیت وآرامش زندگی می کنیم مدیون اعمال ایثارگرانه شهداء ، جانبازان وایثارگران عزیزمی باشیم که با ایثارگری خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند.
سرگزی در ادامه بیان داشت : بی شک عضوی که شما عزیزان در جبهه جنگ وشهادت در راه خدا اهداء نموده اید و نقصی که برپیکر شما وارد شده است ، معامله ای بوده که با پروردگار خود نموده اید بنابراین وظیفه ماست که به هربهانه ای حتی با کمترین امکانات یاد وخاطره رشادتها واز خودگذشتگی های شما عزیزان را گرامی بداریم. در پایان از جانباز رضوانی نیا و فرزندایشان با اهداء لوح تقدیر وهدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha