مددکاران زندان های کهگیلویه وبویراحمد 6200 مشاوره برای زندانیان انجام دادند

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در آستانه روز مددکاری گفت: مددکاران زندان های استان 6200 مشاوره مددکاری برای تسهیل در کار وامر زندانیان در ده ماهه سالجاری انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی در گفتگو با روابط عمومی زندان ها ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت روز مددکاری گفت: به منظور تسهیل در سازگاری با محیط و راهنمایی زندانی در بدو ورود،پیگیری مشکلات قضایی و خانوادگی و... در مراکز ندامتگاههای استان 14 نفر مددکار اجتماعی وجود داشته که مشکلات مبتلابه زندانیان را پیگیری می کنند.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: به واسطه فضای بسته و محدود درزندان ها آثار روحی و روانی شدیدی بر فرد تحمیل می شود که وجود مددکار برای مشاوره و رانشانسی و جلوگیری از آسیبهای احتمالی بسیار ضروری است.

وی در ادامه افزود: به منظور شناسایی و حل مشکلات خانوادگی، اجتماعی و قضایی زندانیان، مددکاران طبق قانون می توانند با پیگیری مشکلات زندانیان دخالت کنند.

بیژنی با بیان اینکه از اهداف اصلی مددکار زندان ایجاد تغییر در رفتار زندانی است اظهار کرد: مددکار باید از این نقش کلیدی برای شناسایی نیاز مددجویان به تغییر و هموار کردن مسیر برای شکل گرفتن آن بهره برداری کند تا مشکل زندانی به راه حل مناسب برسد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha