اولین جشنواره تئاتر زندانیان استان البرز برگزیدگان خود را شناخت

پس از ۲ روز رقابت برگزیدگان اولین جشنواره تئاتر زندانیان استان البرز با موضوعات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفتند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، مراسم اختتامیه این رویداد با حضور سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز، معاون حوزه هنری استان، معاونین و روسای زندان‌ها و مددجویان در ندامتگاه کرج برگزار شد.
فتحی سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز در این مراسم گفت: خداوند انسان را در ۲ بعد جسمانی و معنوی خلق کرده که بُعد معنوی آن دارای پیچیدگی‌های بسیاری است، هنر و انجام فعالیت های هنری بیشتر به این بعد آفرینش می‌پردازد.
فتحی افزود: همه به این واقعیت ایمان داریم که با فعالیت‌ها و کارهای گروهی می‌توانیم ضمن کمک به سلامت جسم، با پیدا کردن راه و شیوه زندگی به سلامت روان برسیم.
سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز اظهار داشت: ما باید خودمان را باور کنیم و به این نکته ایمان داشته باشیم که اقداماتمان منجر به این می‌شود که حال خود و هم نوعمان را خوب می‌کند و می توانیم بر اطرافیان اثر بگذاریم و آنها را با خود همراه کنیم.
فتحی افزود: هرکس ممکن است در مسیر زندگی دچار لغزش و اشتباهاتی شود اما برنده کسی با آنچه فرا گرفته به نحو مطلوب جبران کند و دنیای پیش رو خود را بسازد.
سرپرست اداره کل زندان های استان البرز با اشاره به موضوع باز اجتماعی شدن زندانیان گفت: توصیه من به مسئولان فرهنگی اداره کل و زندان ها این است که با کمک مددجویان فعال در همه عرصه‌ها، شیوه‌های سالم زندگی کردن در شرایط زندان را با حفظ احترام به حقوق هم همدیگر به زندانیان آموزش دهیم تا زمانی که زندانی آزاد می شود حداقل به اشتباه گذشته اش موردی اضافه نکند.
گفتنی است این جشنواره با اجرای ۸ گروه نمایشی از ندامتگاه کرج، فردیس و اردوگاه کاردرمانی و با حضور آرش ساربان، مرضیه درخشان نیا و فواد ابراهیمیان به عنوان داور پس از ۲ روز رقابت و تقدیر از مددجویان برتر به کار خود پایان داد و ۳ اثر برتر جهت شرکت در جشنواره کشوری به سازمان زندان ها معرفی شدند.

برای دیدن عکس‌های جشنواره تئاتر زندانیان مرد اینجا و برای دیدن عکس های جشنواره تئاتر زندانیان زن اینجا کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha