سرپرست اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی معرفی شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان چناران و مسئولین ستادی اداره کل زندان های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، امیر حسینعلی زاده با ابلاغ مدیر کل زندانهای استان بعنوان سرپرست اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی منصوب شد .

سرپرست اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی معرفی شد

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان در آیین تکریم و معارفه سرپرست اردوگاه که با حضور امام جمعه چناران و جمعی از مسئولین برگزار شد ، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات علی کیانی معاون سلامت اصلاح و تربیت ستاد اداره کل که مدتی سرپرستی اردوگاه را نیز بر عهده داشت ، بر اجرای دستورالعمل های سازمانی مبتنی بر آموزه های اسلامی تاکید کرد و گفت: رسالت اصلی زندانبانی اسلامی، بازسازگاری زندانیان با استفاده از روش های نوین و علمی زندانبانی می باشد, بر همین اساس باید فعالیت اصلاحی و تربیتی در مراکز تامینی و تربیتی را بر بستر برنامه های متنوع فرهنگی و حرفه آموزی انجام داد، تا زندانیان در مسیر بازگشت سعادتمندانه به جامعه به درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار بگیریند.

سرپرست اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی معرفی شد

شایان ذکراست در این مراسم با ابلاغ مدیرکل زندان های خراسان رضوی، امیر حسینعلیزاده به عنوان سرپرست اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان معرفی شد.

سرپرست اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی معرفی شد

در متن این حکم بر تلاش همه جانبه در برنامه ریزی، رعایت قوانین جاری، نظارت و پیگیری اجرای مقررات و همچنین تعامل موثر با مراجع قضائی و دستگاه های مرتبط با امور زندانبانی تاکید شده است.

حسینعلی زاده مسئولیت اداره ارزیابی عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات اردوگاه و معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندان مرکزی مشهد را در سوابق مدیریتی خود دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha