اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر زندان‌های استان سمنان برگزار شد

بیست و یکمین جشنواره تئاتر زندانهای استان سمنان با رقابت در سه سطح زندانیان، کارکنان و سربازان با معرفی برترین های این دور از مسابقات به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از پایان رقابات های بیست و یکمین جشنواره تئاتر زندانهای استان سمنان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد خبرداد، و گفت: این دور از مسابقات در سه سطح زندانیان،کارمندان و سربازان در استان سمنان برگزار شده است.

کهربایی با اشاره به شرکت بیش از 100 نفر در این دور از مسابقات، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا بتوانیم با ایجاد فضای مناسب و آموزش های لازم در اصلاح و تربیت زندانیان پیش قدم بوده تا بازگشت مجدد به زندان کاهش یابد.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه زندانیان در بخش های مختلف در این جشنواره به رقابت پرداختند، تصریح کرد: این جشنواره در بخش های تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی برگزار شده است.

وی از شرکت 6 گروه از چهار شهرستان در این جشنواره خبرداد، و افزود: 7 اثر در این جشنواره به نمایش گذاشته شد که برترین های آن به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

کهربای با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی در این جشنواره، تصریح کرد: هرساله در این جشنواره ها انجمن سینمای جوان استان، حوزه هنری و موسسه هنر های نمایشی در این مسیر همواره حامی و کمک حال اداره کل زندانها بوده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha