جلسه شورای اداری زندان های استان زنجان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای اداری زندان های استان با حضور مدیرکل ،معاون اداره کل ،روسای زندان های تابعه و مسئولین واحدهای ستادی در سالن جلسات زندان مرکزی زنجان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند ،گزارشی از نشست رئیس سازمان زندان ها در جمع مدیران کل سراسر کشور که در حاشیه جشنواره شهید لاجوردی انجام پذیرفت را ارائه و گفت: اشتغال زندانیان و توانمندسازی خانواده های نیازمند آنان همچنان در اولویت اصلی سازمان زندانها است و یکی از ملاک های اصلی ارزیابی استان ها تا پایان سال توسعه این شاخص بسیار مهم است.
بنیادی افزود :مراقبت الکترونیکی زندانیان یکی از موارد بسیار مهم در بحث کاهش جمعیت کیفری زندانهاست که می بایست در یک اقدام جهادی از سوی روسای زندانها و مسئولین اجرای احکام، به سرعت این شاخص در استان توسعه یابد.
وی در این جلسه بر ضرورت توجه به موضوع پژوهش و مدیریت پژوهش های سازمانی بر مبنای آسیب‌های موجود در داخل زندان ها تاکید خاطرنشان کرد : پژوهش علمی یکی از موضوعات بسیار مهم در هر سازمانی است که در این خصوص مسئولین مربوطه تلاش کنند تا با جذب حداکثری اعتبارات این حوزه ،بخشی از علل و عوامل آسیب های موجود را به صورت علمی بررسی و گره گشای مشکلات موجود شوند .
در این جلسه واحدهای بازرسی و آموزش و پژوهش اداره کل گزارشی از اقدامات حوزه مربوطه خود را در ۵ ماهه سال جاری ارائه نمودند.
لازم به توضیح است در پایان این جلسه و باحکم مدیر کل زندان های استان علی فاطمی پور به عنوان سرپرست اداره امور عمومی و عباس اکبری به عنوان سرپرست مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج منصوب شدند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha