دیدار مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری با دو خانواده شهید در بلداجی

در سالروز شهادت امام هادی (ع) و در راستای تجلیل از خانواده شهدا ، مدیر کل زندانهای چهارمحال و بختیاری با دو خانواده معظم شهید درشهرستان بروجن دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا حیدری در دیدار با خانواده شهید علی رفیعی بلداجی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی النقی(ع) ، بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس ادامه مسیر کربلا است و ماندگاری انقلاب و سربلندی ایران ریشه در رشادت های شهدای گرانقدر این آب و خاک دارد.

حیدری در دیدار با خانواده شهید جمشید رفیعی بلداجی ، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را خار چشم دشمنان دانست و گفت: زمانی که از زائران این شهید عزیز هم می هراسند یعنی شهید زنده است و بر جامعه و حتی نسل های بعد از خود نیز اثر می گذارد.

مدیر کل زندان های استان،معاونان، رئیس و مسئولین فرهنگی زندان بروجن با اهدای گل از مادر و برادران این دو شهید والا مقام تجلیل کردند.

گفتنی است: شهید علی رفیعی بلداجی ، ســوم خــرداد ۱۳۴۴ در شــهر بلداجی متولد شد. وی دانش آموز چهارم متوســطه در رشته اقتصاد بود که از سوی بســیج در جبهه حضور یافت و ششــم فروردین ۱۳۶۱ با ســمت آرپی جی زن در عین خوش توسط نیروهای عراقی و بر اثر اصابت ترکش به صورت و پا شربت شهادت نوشید.

شهید جمشید رفیعی بلداجی ، دوم فروردین ۱۳۴۲ در شهربلداجی به دنیــا آمد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و در بیســت و هشــتم مهر ۱۳۶۲ در بانه توسط نیروهای عراقی بــر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه شهادت نائل آمد.

مزار هر دو شهید بزرگوار در بلداجی از توابع شهرستان بروجن واقع است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha