شرکت بیش از 72 درصدی زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد در برنامه‌های قرآنی

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در ده ماهه سالجاری بیش از 72 درصد از زندانیان در برنامه ها و آموزشهای قرآنی شرکت کرده و از آن بهره بردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار داشت: در سیستم زندانبانی کشورمان که بر پایه موازین شرعی و قانونی و براساس رأفت اسلامی و توجه به کرامت انسانی افراد پایه‌ریزی شده است، همکاران ما براساس سیاست‌های کلی نظام اسلامی و برنامه‌های صادره از سازمان زندان‌ها و قوه قضائیه با تمام وجود به مثابه مجاهدانی خاموش علاوه بر مراقبت و نگهداری از زندانیان و مشارکت در ایجاد امنیت عمومی، تمام نیازمندی‌های مشروع مددجویان را فراهم آورده و در راه باز اجتماعی شدن و اصلاح و تربیت آنان در بازگشت سعادتمندانه به جامعه اهتمام جدی دارند.

وی افزود: فعالیتها و برنامه های آموزشی در رشته های مختلف قرآنی از مهمترین اقدامات تربیتی برای زندانیان است که در ده ماهه سالجاری بیش از 72 درصد از زندانیان در این برنامه ها شرکت نمودند.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تصریح کرد: کلاس‌های قرآن و اقامه نمازهای روزانه در راستای ترویج فرهنگ دینی و اعتقادی با حضور روحانیوان و مربیان مجرب علوم قرآنی در همه زندان‌های استان دلیل روشنی بر انجام اینگونه برنامه‌هاست.

بیژنی بیان کرد: نهضت قرآن‌آموزی در صدر برنامه‌های ابلاغی مراکز تأمینی و تربیتی استان قرار دارد تا جائیکه در رشته های مختلف روخوانی و روانخوانی، ترتیل، حفظ ، تفسیر، قصه های قرآنی و... با وجود مربیان برجسته و شرکت حداکثری زندانیان علاقه مند به فراگیری علوم قرآنی این کلاسها مشغول به فعالیت هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha