دیدار سرپرست جدید زندان‌های هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان

سرپرست جدید زندان های هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: در نظام جمهوری اسلامی زندان یک مرکز اصلاحی و تربیتی و یک ضرورت اجتماعی برای افرادی است که با پشیمانی و عبرت از گذشته خود در مسیر هنجارها جامعه حرکت کنند.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه رافت اسلامی در زندان های کشور حکم فرما است افزود: رهبر انقلاب اسلامی همواره در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و بر اساس معیارهای مشخص تعداد زیادی از محکومان را مورد عفو و بخشش قرار می دهند که در نظام قضایی کشورها بی همتا است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده بیان داشت: در زندان‌های استان هم امکانات رفاهی مناسبی برای بازاجتماعی کردن مددجویان فراهم شده و باید مددجویان با بهره گیری از این امکانات خود را برای زندگی با ارزش ها و هنجارهای جامعه آماده کنند.
وی خواستار توسعه برنامه های قرآنی در زندان های استان شد و تصریح کرد: قرآن کریم انسان ها را به کمال و عزت می‌رساند و باید با تدبر در کلام وحی واشاعه این فرهنگ الهی، زمینه بازگشت مددجویان به جامعه را فراهم کرد.
سرپرست جدید زندان های هرمزگان هم ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان گفت: اصلاح و تربیت زندانیان امری فراسازمانی است و مستلزم همکاری و تعامل سایر دستگاههای خدمت رسان است.
بشیر سردار افزود: همه کارکنان زندان های استان با بهره گیری از علم و دانش و با صبر و بردباری برای سازگار کردن مددجویان با هنجارهای اجتماع تلاش می کنند و نیازمند همکاری سایر ارگانها در این مسیر سخت هستیم.
وی خواستار همکاری صنایع استان در حوزه مسئولیت اجتماعی خود شد و اظهار داشت: باید از همه ظرفیت ها برای توسعه امکانات حرفه آموزی، رفاهی و فرهنگی و ورزشی در زندان ها استفاده کرد تا زمینه اصلاح و تربیت مددجویان بیش از پیش فراهم شود.

دیدار سرپرست جدید زندان های هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha