معاون سازمان زندان‌ها: اندوخته و تجارب روابط عمومی سازمان زندان‌ها باید ثبت و به آیندگان منتقل شود

اختتامیه دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی زندان‌ها و مراکز اصلاحی‌وتربیتی کشور پس از سه روز برپایی کارگاه‌ها و پیگیری برنامه‌های مختلف، در مرکز آموزش و پژوهشی منطقه هفت کشوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی ادارات‌کل زندان‌های سراسر کشور، با برگزاری مراسم اختتامیه و باحضور مدیران ستادی سازمان پایان یافت.

در این نشست دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها ضمن تقدیر از کارشناسان روابط عمومی زندان‌ها در تنویر افکار عمومی نسبت به خدمات متعدد به مددجویان و خانواده‌های آنان گفت: روابط عمومی حلقه واسط و سالم میان هرسازمان با مخاطبین است که بالتبع باید حائز ویژگی‌های امانتداری، وفاداری، انصاف و واقع‌بینی باشد.

وی افزود: یک روابط عمومی استاندارد با اتکاء به دانش و خلاقیت می‌تواند دست به سیاستگذاری زده و ارتباط دوسویه سازمان با افکار عمومی را باعث شود. نگاه ما به حوزه زندانبانی، اصلاحی‌وتربیتی و نسبت به موسسات کیفری دینی و انسانی است بنابراین روابط عمومی زندان‌ها باید بدرستی اقدامات و اولویت‌ها را تشریح کرده و برای رسیدن به اهداف عالیه سازمان فعالیت نماید.

معاون سازمان زندان‌ها همچنین با تأکید بر تفاوت کار در روابط عمومی سازمان زندان‌ها با دیگر نهادها در نهایت یادآور شد: امروز در حوزه روابط عمومی زندان‌ها لازم است به سمت مستندسازی تجربیات راهبردی کارشناسان این حوزه برویم تا سازمان زندان‌ها درعرصه روابط عمومی نیز دارای اندوخته‌ای کامل برای انتقال به نسل آیندگان باشد.

گفتنی است در این مراسم محمدی مشاور ویژه رئیس سازمان زندان‌ها، دکتر رستمی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی و همچنین برخی مدیران ستادی حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha