آزادی ۷۱ زندانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها

اجرای پویش آزادی زندانیان به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها و اعمال ارفاقات قانونی موجبات آزادی 71 نفر و اعطای مرخصی به بیش از 1100 نفر از زندانیان استان مازندران را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان‌های استان گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی از طریق اخذ رضایت شکات وکمک‌های خیرین و ارفاقات قضایی در تمام زندان های استان برگزار شد.

وی افزود، با پیگیری های اعضای شورای حل اختلاف زندانها و تلاش مجدانه مددکاران اجتماعی در مجموع تعداد ۷۱ نفر زندانی در این ایام از زندان‌های مازندران آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران با اشاره به اولویت های سازمانی گفت: توجه به تحکیم بنیان خانواده زندانیان از مهمترین سیاستهای سازمان زندانهاست و به همین منظور در این ایام بیش از 1107 زندانی به مرخصی اعزام شده و تعداد 1335 نفر از زندانیان از تسهیلات ملاقات با خانواده برخوردار شدند.
شایان ذکر است، با توجه به اقدامات گسترده و همدلی و همراهی مردمی، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده آمار این آزادی‌ها و دیگر خدمات و تسهیلات و ارفاقات قضایی بیشتر شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha