«پویش مهر فاطمی» آذربایجان غربی با آزادی ۲۸۲ زندانی نیازمند واجد الشرایط پایان یافت
«پویش مهر فاطمی» آذربایجان غربی در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اندرزگاه زنان زندانی ارومیه

آئین گلریزان «پویش مهرفاطمی» که از تاریخ ۲۶ آذر تا ۱۳ دی ماه در همه شهرهای استان آذربایجان غربی آغاز شده بود ۱۶ آذرماه با اعلام آزادی ۲۸۲ زندانی پایان یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندانهای استان آذربایجان غربی ، با اجرای پویش مهر فاطمی در ارومیه ۲۸۲ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند

مدیر کل زندان ها و نائب ریس ستاد دیه استان آذربایجان غربی در پویش مهر فاطمی گفت : به همت خیران ، نهاد ها و ستاد دیه بیش از ۲۸۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد امروز آزاد شدند که ۱۰ تن از این افراد بانوان محکوم جرایم غیرعمد هستند .

فتحی افزود: پویش مهر فاطمی ویژه برنامه آزادی مادران و بانوان زندانی جرایم غیر عمد در ستاد بزرگداشت زن و خانواده مصوب شده بود و اجرای این مصوبه به همت بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه زنان و مشارکت قشرهای مختلف مردم و بانوان کارآفربن در حوزه صنعت برگزار شد.

امام جمعه موقت ارومیه نیز دراین مراسم گفت : قیمت و بهای انسان به اندازه اعمال خیر و نیکی است که انجام می دهد و دستگیری از نیازمندان یکی از این نیکی هاست

حجت اسلام حیدری زاد با اشاره به تفاوتهای مبنایی و فکری مفهوم آزادی در جهان بینی اسلامی و غربی افزود: نعمت آزادی و برگشت به آغوش جامعه و خانواده حرکتی الهی و خدایی است و این نجات بخشی توسط خیرین خصوصیت وارستگان و هدف دین مبین اسلام است .

انتهای خبر/