۲۵۰ زندانی در نهضت خدمت مومنانه از زندان‌های آذربایجان غربی آزاد شدند

طی مراسمی در سپاه شهدای آذربایجان غربی از اقدامات جهادی مدیرکل و مسئولین زندانهای استان در آزادی ۲۵۰ زندانی نیازمند مرد و زن تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ، طی مراسمی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از اقدامات جهادی مسئولین زندانهای استان برای برگزاری عالی پویش مهر فاطمی (س) تقدیر شد.

این مراسم که با حضور جانشین فرمانده سپاه شهدا، و مسئولان اقشار و اصناف بسیج همچنین جمعی از خیرین برگزار و طی گزارشی از سوی مدیرکل زندانهای استان از تعاملات اگاهانه و انقلابی با گروه های جهادی بسیج تقدیر شد. در ادامه نیز با اشاره فرمانده۸ سپاه شهدای ارومیه گزارش اعطای ۱۱۵۲۲ بسته معیشتی و حمایتی به خانواده زندانیان همچنین آزادی ۲۵۰ مددجوی نیازمند در ایام پویش مهر فاطمی از سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تا ولادت تعداد ۲۴۰ زندانی مرد و ۱۰ مددجوی زن با کمک خیرین ، مددکاران اجتماعی ، اقدامات جهادی گروه های بسیج حقوق دانان ، ارفاقات قانونی مراجع قضایی و مساعدت ستاد دیه آزاد شده اند .

این مراسم که به صورت ارتباط مستقیم با شبکه سراسری خبر و برنامه شبکه استانی پخش می شد فتحی مدیرکل زندانهای استان ضمن ارائه گزارش از عملکرد حوزه های حمایتی و خدمات اجتماعی همچنین ایجاد فرصت های اشتغال در مراکزتامینی و تربیتی گفت : تفکر ، ایده و اقدام بسیجی در بطن فعالیت های روزانه زندانبانی اسلامی با عالی ترین متد علمی و فرایندهای تعالی بخش سازمانی اجرا می شود، وی ادامه داد : اقدامات حمایتی با تعامل بسیجیان سپاه شهدای استان در گروه های مختلف اجتماعی به نحو شایسته ادامه دارد .

در این مراسم از اقدامات عالی زندانبانی اسلامی و تحول و تعالی در حوزه قضایی زندانهای استان اذربایجان غربی تجلیل بعمل آمد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha