98 زندانی در چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی از زندان‌های خوزستان آزاد شدند

به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها، 98 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد زندان های خوزستان آزاد و تعداد531 زندانی از ارفاقات قانونی برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، روشان مدیر کل زندان های استان در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد عنوان کرد 98 زندانی جرائم غیر عمد با همکاری ستاد دیه استان، بسیج سازندگی و بسیج حقوق دانان و همچنین خیرین از زندان های استان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند. وی همچنین عنوان کرد تعداد531 زندانی در زندان های استان از ارفاقات قانونی اعم از آزادی مشروط، مرخصی و مرخصی منجر به آزادی برخوردار شدند.

مدیر کل زندان های استان در ادامه خاطر نشان کرد با توجه به راه اندازی "کمیته صلح و سازش " در اداره کل زندان های استان خوزستان ، با همکاری رئیس شورای حل اختلاف ، در جلسات صلح و سازش 157 زندانی ورود کردیم و توانستیم رضایت اخذ کنیم که هم منجر به آزادی بوده و هم منجر به تخفیف شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha