اهدا کارت هدیه به کلیه مددجویان خانم ندامتگاه فردیس

در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت روز مادر و زن، مراسمی با حضور سرپرست و مسئولین اداره کل زندان‌های استان و کارکنان خانم ندامتگاه فردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، این مراسم که به همت اندرزگاه بانوان ندامتگاه فردیس برگزار شد؛ ضمن اجرای برنامه های هنری و فرهنگی از مقام بانوان شاغل در این ندامتگاه تجلیل شد.

فتحی سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر گفت: عالم به واسطه وجود مقدس حضرت فاطمه (س) شکل گرفته است و از برکت وجود ایشان است که جمع حاضر دور هم گرد آمده ایم و جشن بر پا می کنیم.

اهدا کارت هدیه به کلیه مددجویان خانم ندامتگاه فردیس

سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: باید صبر و ایثار حضرت فاطمه (س) و رشادت‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را با کار سخت خودمان در مجموعه زندان‌ها گره بزنیم تا با داشتن یک الگوی درست بتوانیم بسیاری از این کارها را به سهولت و موثر اجرا کنیم.

فتحی افزود: در صورتی که هم نوایی در مجموعه حاکم باشد می‌توان کارهای بزرگ و خداپسندانه انجام داد و من اعتقاد دارم با کمک شما و با مشاوره از پیشکسوتان حداقل‌ها را به صورت اکمل به حداکثرها تبدیل کنیم.

گفتنی است در پایان مراسم به 5 نفر از کارکنان ساعی اندرزگاه بانوان سفر زیارتی به مشهد مقدس هدیه شد و همچنین ضمن تقدیر از 2 دهه فعالیت های بشردوستانه خانم دکتر شهریاری در زندان ها به گروه سرود و کلیه مددجویان حاضر در این اندرزگاه کارت هدیه اهدا شد.

برای دیدن عکس های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha