همایش فرهنگی آموزشی برای خانواده زندانیان برگزار شد

به همت انجمن حمایت زندانیان مرکز و با مشارکت شهرداری منطقه 6 تهران و سرای محله سنایی جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز، معاون دادستان تهران، مسئولین سازمان زندانها ، شهرداری تهران و خیرین در سالن فردوسی بوستان ورشو برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، حجت الاسلام احمد علی فیروزجایی معاون دادستان تهران و عضو هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان مرکز با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: کرامت خانواده زندانیان باید حفظ شود و خدا در قرآن می‌فرماید: هر کس که فرزند بنی آدم است باید کرامت داشته باشد.

وی در این جشن نویدی به افراد شرکت کننده داد و گفت: به یمن ولادت حضرت زهرا (س) کسانی که همسرانشان شرایط مرخصی را دارند پنج روز مرخصی اعطا می گردد؛ همچنین افرادی که کمتر از دو ماه از حبس همسرانشان باقیمانده مرخصی منجر به آزادی داده می‌شود.

همایش فرهنگی آموزشی برای خانواده زندانیان برگزار شد

در ادامه خدادادی معاون دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها گفت: انجمن حمایت زندانیان در حوزه حمایت از خانواده زندانیان فعالیت‌های متعددی را انجام می‌دهد که بخشی از نیاز خانواده‌ها را برطرف می‌کند و یکی از این اقدامات آموزش به خانواده های تحت پوشش است و برای اینکه خانواده‌ها بتوانند از بحران نبود سرپرست خانواده عبور کنند.لازم است یک سری مهارت‌هایی را بیاموزند و این مهارت‌ها شامل سبک زندگی، کسب و کار، فرزند پروری و غیره می باشد که انجمن در برنامه‌های خود گنجانده است.

وی با تاکید بر حمایت خانواده از زندانی برای تحکیم بنیان خانواده افزود: بخشی از مشکلات موجود در جامعه متوجه سازمان ‌ها و نهادها و مسئولین است که شرایطی را بوجود آورده اند که موجبات گرفتاری برخی شده اند لذا لازم است خانواده‌های زندانیان در موقعیتی که همسرشان گرفتار شده اند از او حمایت کنند.

همایش فرهنگی آموزشی برای خانواده زندانیان برگزار شد

این همایش شامل برنامه های متعددی از جمله آموزش مهارت های زندگی، کسب و کار و برنامه ای شاد بود؛ همچنین در حاسیه این همایش مشاوره های حقوقی، مشاوره روانشناسی فردی، تست سلامت(فشار خون، قند خون) بود.

گفتنی است به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن به حساب همه شرکت کنندگان در همایش مبلغ 2 میلیون ریال واریز گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha