پیام تبریک مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و سال روز بزرگداشت مقام مادر و روز زن را به کارکنان زندان های استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنّا اَعطیناکَ الکوثَر»

سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله‌علیها)، اسوه بشریت، الگوی شجاعت، عصمت، فداکاری و بصیرت فرصت مغتنمی برای تجلیل از مقام شامخ مادر و تقدیر از نقش زنان در خانواده و جامعه است.

روز ولادت او را به نام "روز زن" و "روز مادر" نام نهاده‏اند، تا همه زنان مسلمان و مادران نمونه، از فضایل و شایستگی‌های ایشان الگو بگیرند.

جلوه‏های الگویی آن بانو، برای نسل امروز فراوان است که در جنبه‏های فردی و اجتماعی، عبادی و سیاسی، اخلاق و معاشرت، تربیت و خانه‏داری، عبادت و بندگی، علم و دین‏آموزی و... می‏تواند سرمشق قرار گیرد و اگر به این "آینه کمال" بنگریم، جلوه‏های فضیلت را خواهیم دید و شناخت.

اینجانب این مناسبت ارزشمند را خدمت بانوان گرانقدر شاغل در زندانهای استان و همسران کارکنان محترم تبریک عرض نموده و از مساعی و تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه همه همسنگران در اجرای تکالیف سازمانی قدردانی می نمایم و سلامت و دوام توفیق همه را به برکت نام مقدس حضرت زهرا مرضیه (س) از پیشگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

و من الله التوفیق

سید مجتبی حسینی

مدیرکل زندان های خراسان رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha