نشست تعاملی مدیرکل زندان‌ها با دبیر شورای امربه معروف و نهی از منکر کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

در دیدار مدیر کل زندان ها با دبیر شورای امر به معروف و نهی از و منکر استان بر لزوم همکاری همه ی دستگاهها بالاخص نهادهای فرهنگی برای بازاجتماعی شدن زندانیان و اصلاح رفتاری آنان تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، درنشست مدیر کل و مسؤلین ستادی اداره کل زندان ها با دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان بر لزوم شناسایی منکرات و موضوع تبلیغ معروفات افزونتر در زندان تأکید شد.

بیژنی مدیر کل زندان ها در این جلسه گفت: زندانی محصول همه جامعه است لذا می طلبد که همه نهادها ودستگاههای مسؤل در موضوع اصلاح و تربیت زندانیان در بند و تغییر رفتارآنان برای بازگشت به جامعه تلاش افزونتری داشته باشند.

نشست مدیر کل زندان ها با دبیر شورای امر و نهی از منکر کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

وی اظهار داشت: سازمان زندانها از جمله دستگاههای بوده که با تغییر حکومت شاهد بیشترین تغییر در موضوعات مختلف از جمله فعالیتهای تربیتی، فرهنگی و اعتقادی برای زندانیان بوده که توفیقات خوبی نیز بدست آورده است.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اقدامات صورت گرفته در زندان ها برای بازاجتماعی شدن افراد عنوان داشت: ارائه آموزشهای اساسی زندگی، موضوعات دینی و فرهنگی، توجه به تقویت مباحت اعقتادی و مذهبی زندانیان در نتیجه تغییر رفتاری آنان برای بازگشت مطلوب به جامعه تلاش وافری دارد.

حجت الاسلام حمزه پیش قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان نیز در این جلسه با مشاهده فعالیتهای فرهنگی و تربیتی از طریق نمایش فیلم عنوان داشت: با مشاهده این فیلم انصافاً اقدامات و فعالیتهای بسیار خوبی در زندان ها در حال انجام است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: معتنقدیم اگر می خواهیم جامعه خوب داشته باشیم بایستی بعد اعتقادی و فرهنگی تقویت گردد و این امر با کمک همگان بالاخص نهادی ذیربط و دستگاههای متولی امکان پذیر است.

این مقام روحانی عنوان داشت: این شورا آمادگی خود را برای تبیین معروفات و بیان منکرات را در زندان های استان اعلام میکند .

در پایان حکم انتصاب مدیر کل زندان های استان نیز اهداء شد.

انتهای خبر/

نشست مدیر کل زندان ها با دبیر شورای امر و نهی از منکر کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha