آزادی ۸ مددجوی کانون اصلاح و تربیت در پویش مسجدی «نذر هشتم»

 ۸ مددجوی کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی در سی و هشتمین مرحله از پویش نذر هشتم آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، در سی و هشتمین مرحله از پویش مردمی مسجدی نذر هشتم که با حضور امام جمعه ، شهردار ، فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسئولین شهرستان طرقبه و شاندیز در حسینیه کانون اصلاح و تربیت استان برگزار شد ، ۸ مددجوی نیازمند با کمک خیرین نیک اندیش ، نمازگزاران مساجد و نظر موافق مراجع قضایی از زندان آزاد شدند.

آزادی ۸ مددجوی کانون اصلاح و تربیت در پویش مسجدی نذر هشتم

برابر این گزارش در این مرحله از پویش نذر هشتم ۴ مددجوی کانون اصلاح و تربیت که با بدهی بالغ بر نهصد و نود میلیون ریال در حال تحمل حبس بودند توانستند با پرداخت بخشی از بدهی توسط خیرین مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان و همچنین بخشش خداپسندانه شاکیان پرونده به آغوش گرم خانواده بازگردند و ۴ مددجوی دیگر نیز که به درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار گرفته بودند با پیگیری مددکاری کانون و موافقت مراجع قضایی از ارفاقات قانونی بهره مند شدند و زمینه آزادیشان فراهم شد.

گفتنی است در همین راستا ۸ زندانی نیازمند تربت جامی با کمک خیرین نیک اندیش و همچنین بهره مندی از ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

گفتنی است در همین راستا ۸ زندانی نیازمند تربت جامی نیز با کمک خیرین و بهره مندی از ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

در پویش مردمی نذر هشتم، هشتم هر ماه به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج(ع) حداقل ۸ زندانی نیازمند از مراکز تأمینی و تربیتی استان آزاد می‌شوند و تا کنون ۱۲۴۶ نفر در قالب این طرح از زندانهای استان خراسان رضوی آزاد شده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha