بازدید معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های اصفهان از زندان نجف‌آباد و شهرضا

امینی معاون سلامت ،اصلاح و تربیت زندان های استان و عبدالوند رئیس اداره فرهنگی‌تربیتی زندانهای استان اصفهان و هیئت همراه به صورت سر زده از زندان های نجف آباد و شهرضا بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان:امینی معاون سلامت به همراه مسئولان ستادی این حوزه از قبیل فرهنگی تربیتی،اشتغال و حرفه آموزی،مرکز خدمات اجتماعی و پس از خروج،بهداشت و درمان اداره کل در زندان نجف آباد و شهرضا حضور یافتند و از نزدیک اقدامات انجام شده و نقاط ضعف و قوت واحدهای مختلف را مورد بررسی قرار دادند.

امینی در ادامه به ثبت دقیق فعالیت ها اشاره کردو وی با اشاره به بازدید غیر مترقبه خود،هدف از بازدید ها را کمک به پیشرفت زندان عنوان و همکاران را به همدلی توصیه کرد .
در ادامه عبد الوند رئیس اداره فرهنگی وتربیتی زندانها ،جزئیات و نواقص و فعالیت های که باعث پیشرفت واحد فرهنگی وهمچنین برای رسیدن به اهداف زندان می باشد را تشریح کرد.
ادامه شریفی رئیس زندان نجف آباد و گیاه چین روسای زندان های نجف آباد و شهرضا ضمن تقدیر و تشکر ار حضور معاون سلامت،اصلاح و تربیت و هئیت همراه گزارشی از اقدامات انجام شده در زندان ها را بیان کردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha