مادران و همسران شهید کارکنان زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در بزرگداشت مادران و همسران شهید همزمان با سالروز وفات جانسوز حضرت ام البنین (س) از سه خانواده شهید در دهدشت بازدید و از ماردان و همسران شهید تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، با برنامه ریزی صورت گرفته در ادامه حضور مستمر مدیر کل و مجموعه زندان های استان از خانواده معظم شهداء، همزمان با وفات حضرت ام البنین که بزرگداشت مادران و همسران شهید نامگذاری شده است، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با سفر به دهدشت از سه خانواده شهید بازدید و با مادران و همسران شهداء دیدار و جویای احوال آنان شد.

مدیر کل زندان ها در دیدار با خانواده شهداء گفت: خود را موظف و مکلف به دیدار مستمر از خانواده های معظم شهداء می دانیم و در این روز عزیزکه وفات مادر چهار شهید بزرگ کربلاست لازم دانستیم تا در دیدار با شما که تدعی کننده راه آن بانوی بزرگ اسلام هستید جویای سلامتی و احوال شما شویم.

شایان ذکر آنکه مدیر کل زندان ها به همراه تنی چند از مسؤلین ستادی با حضور در خانواده های شهید بهادری، آرام زاده و شریعتی با اهداء تمثال مبارک شهداء با اهداء لوحی از آنان تجلیل کردند.

انتهای خبر/

مادران و همسران شهید کارکنان زندان های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

مادران و همسران شهید کارکنان زندان های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha