آزادی ۲۰ زندانی در بازدید دادستان و قضات دادسرای مرکز استان از زندان‌های شهرکرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ۲۲ نفر از مقامات قضایی دادسرای شهرکرد از زندانهای شهرکرد، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی ، کانون اصلاح و تربیت و زندان محان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، سیدمهدی صالحی معاون دادستان گفت: در بازدید دادستان مرکز استان و معاونین و قضات دادسرا از زندان های شهرکرد، با تاکیدات رئیس کل دادگستری استان ۲۰ زندانی با اعمال ارفاقات قانونی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

صالحی ادامه داد: طی این بازدید، به درخواست های بیش از ۱۵۰ زندانی رسیدگی و برای ۱۵ نفر از محکومین واجد شرایط، نهادهای ارفاقی از جمله آزادی مشروط، اشتغال به کار، پابند الکترونیکی و برای ۱۰ محکوم دیگر مرخصی اعطا گردید.

در حاشیه این بازدید از دو تن از مددجویان کانون اصلاح و تربیت که در مسابقات قرآن منطقه ۴ کشور حائز رتبه برتر شده بودند با اهدای لوح و هدیه نقدی قدردانی شد.

تدوین برنامه بازدید دوره ای از زندان ها، تعیین قاضی ناظر زندان های مرکز استان و همچنین برگزاری شورای طبقه بندی زندان بصورت هفتگی از جمله برنامه‌های دادسرای مرکز استان در راستای کاهش جمعیت کیفری است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha