دیدار مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی با مادران سه شهید
مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در دیدار با مادران سه شهید

فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان با حضور در شهرستان‌های نقده و اشنویه با مادران سه شهید دیدار و مقام آنها را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی،مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان در حاشیه بازدید از بازداشتگاه اشنویه و زندان نقده با حضور در منزل مادران سه شهید از مقام والای آنان تجلیل کرد.

صبح روز دوشنبه بعد از بازدی از بازداشتگاه اشنویه و دیدار با کارکنان و مددجویان و تقدیر از تلاش های فرزند شهید همکار مراقب نورالدین علوی کاموسی با حضور در منزل مادر شهیده نسترن صفایی از ایثار و فداکاری غنچه محمودزاده اشنویی والده شهید تجلیل کرد.

شهیده نسترن صفایی فر پرستار بیمارستان اشنویه در جریان بمب گذاری کوردلان منافق در سال ۷۱ به فیض شهادت نائل گردید

مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی ، ظهر روز دوشنبه درحاشیه بازدید از زندان نقده با حضور درمنزل مادر شهید امیر سرتیپ بهمن احمدی از مقام والده شهید و همکار زندان رحمان احمدی تجلیل کرد.

شهید بهمن احمدی افسر ارتش بود که در بهمن ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی سردشت به فیض شهادت نائل آمد .

دیدار با خانواده شهید در شهر ارومیه برنامه سوم بزرگداشت مقام حضرت ام البنین (س) بود که با حضور مدیرکل و مسئولین زندانهای استان در منزل شهیدان و الامقام رستمی برگزار شد و در این مراسم از مقام مادر ،همسر و خواهر شهیدان رستمی تجلیل شد.

معصومه میرزایی بزرگ خانواده شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس مادر سهراب ، خواهر اسماعیل رستمی و همسر نصرالله میرزایی عمه حسین میرزایی می باشد که ۴ عزیز خود را در راه اعتلای ایران اسلامی در مناطق جنگی سه راهی راژان، سقز، سومار و سرپل ذهاب تقدیم الهی نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha