همایش علمی تخصصی زندان هوشمند در مشهد مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، همایش علمی تخصصی زندان هوشمند توسط اداره کل زندان های خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ زندان‌های استان خراسان رضوی، همایش علمی تخصصی زندان هوشمند با محوریت ایجاد و توسعه زیرساخت های نوین تکنولوژی ، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، جهاد دانشگاهی استان و همچنین تعدادی از شرکت های دانش بنیان در حوزه تکنولوژی و فناوری های نوین در مشهد مقدس برگزار شد.

همایش علمی تخصصی زندان هوشمند در مشهد مقدس

برابر این گزارش، در این نشست تخصصی که با حضور کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات زندان های استان، کارشناسان فناوری نیروی انتظامی ، کارشناسان یگان حفاظت زندان های استان و دانشجویان و محققان مرتبط این حوزه برگزار شد، استفاده از فناوری دیجیتال، پردازش و مشاهده رفتار زندانیان با استفاده از سیستم های نوین نظارتی با هدف پیشگیری از آسیب در زندان موضوع مباحث مطرح شده بود.

همایش علمی تخصصی زندان هوشمند در مشهد مقدس

همچنین در این همایش علمی، کارشناسان فناوری و اطلاعات، طرح های نوین حفاظتی و نظارتی خود را با هدف ارتقا و هوشمند سازی امنیت زندان به اشتراک گذاشتند.

همایش علمی تخصصی زندان هوشمند در مشهد مقدس

شایان ذکر است، این رویداد علمی تخصصی با هدف تحقق سیاست‌های سازمانی مبنی بر بهره مندی از فنآوری های نوین و هوشمند برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha