برگزاری جلسه شورای پژوهش زندان‌های خراسان رضوی

جلسه ی شورای پژوهش زندان های خراسان رضوی با حضور مدیرکل و کارشناسان فعال این حوزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش، شورای پژوهش زندان های خراسان رضوی با هدف توسعه استفاده از دستاوردهای علمی و پژوهشی در مدیریت دانش محور زندانها و بهره گیری از ظرفیت های علمی دانشگاه ها و پژوهشکده ها، با حضور سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان و جمعی از اساتید، نخبگان و اعضا هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و اعضا شورای تحقیقات تشکیل جلسه داد.

برگزاری جلسه ی شورای پژوهش زندان های خراسان رضوی

در آغاز این جلسه دکتر بابایی دبیر شورای آموزش و پژوهش زندانهای استان گزارشی از فعالیتهای پژوهشی مرکز آموزش و پژوهش منطقه شش کشور ارائه نمود ، سپس حسینی مدیر کل زندانهای استان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش به اهمیت پژوهش و لزوم کاربردی نمودن نتایج تحقیقاتی که در سنوات گذشته انجام شده اشاره کرد و بر اهتمام جدی برای معطوف نمودن تحقیقات جاری به حل مشکلات و چالش‌های پیش رو تاکید کرد.

برگزاری جلسه ی شورای پژوهش زندان های خراسان رضوی

وی خاطرنشان کرد ، سیاستگذاری ها و تصمیم گیریها باید مبتنی بر دانش باشد و هر کجا نیاز است از دانشگاهها و پژوهشکده ها و نظرات نخبگان استفاده شود .

در ادامه اعضاء هیات علمی عضو شورای تحقیقات در خصوص اهمیت تحقیقات در پیشبرد اهداف سازمانی و کاهش هزینه های ناشی از آزمون و خطا به بیان نظرات تخصصی پرداختند و از آمادگی دانشگاهها در خصوص همکاریهای مشترک با اداره کل زندانهای خراسان رضوی خبر دادند.

برگزاری جلسه ی شورای پژوهش زندان های خراسان رضوی

رویداد عملی این نشست ارائه نتایج پژوهش یکی از پرسنل زندان مرکزی مشهد در خصوص مقایسه درمانهای روانشناختی در بهبود شرایط روانی زندانیان بود و در نهایت از همکاران پژوهشگر زندانهای استان تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha