بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان شهرستان سرخس

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های خراسان رضوی با همراهی معاون سلامت اصلاح و تربیت و رؤسای ادارات ارزیابی عملکرد و حفاظت اطلاعت ستاد اداره کل از زندان شهرستان سرخس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان با هدف سنجش اقدامات اصلاحی و تربیتی در مراکز تأمینی و تربیتی از زندان شهرستان سرخس بازدید کرد.

مدیرکل زندان های استان ابتدا با حضور در پوسته داخلی از اندرزگاه و محل اسکان زندانیان دیدن کرد و جهت رسیدگی به درخواست های مددجویان با تعدادی از زندانیان مرد و زن این ندامتگاه بی واسطه به گفتگو پرداخت و سپس ضمن بازدید از آشپزخانه و بهداری زندان نسبت به ارتقا بهداشت عمومی‌ متناسب با دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان سرخس

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان سرخس

حسینی در ادامه با حضور در واحد فرهنگی ، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی را با بهره گیری از روحانیون و اساتید توانمند در حوزه های دینی و مذهبی لازم دانست و همچنین توسعه بستر های اشتغال زندانیان از طریق برگزاری دوره های به روز و کارآمد فنی و حرفه ای را خواستار شد.

مدیرکل زندان های استان در پایان این بازدید که ۵ ساعت به طول انجامید از اماکن ، ابنیه و تاسیسات زندان نیز بازدید و نسبت به استفاده از تجهیزات به روز گرمایشی و بهسازی محیطی اتخاذ اتخاذ تدبیر کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان سرخس

شایان ذکر است در حاشیه سفر یک روزه مدیرکل به شهرستان سرخس، سید مجتبی حسینی با حضور در منزل یکی از پرسنل زندان که دچار بیماری میباشد، در جریان وضعیت جسمانی و فرآیند درمان وی قرار گرفت و ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی ، در خصوص رسیدگی به وضعیت ایشان دستور پیگیری صادر نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha