گردهمایی «کارشناسان آموزش و پژوهش ادارات‌کل زندان‌های کشور» به مناسبت هفته پژوهش

کارشناسان آموزش و پژوهش ادارات‌کل زندان‌ها به مناسبت «هفته پژوهش» به مدت دو روز در قالب نشست‌های تخصصی و با حضور و سخنرانی معاون سازمان زندان‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، گردهمایی کارشناسان آموزش و پژوهش ادارات‌کل زندان‌های کشور درراستای «هفته پژوهش» با حضور معاون سازمان زندان‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به مدت دو روز (27 و 28 آذرماه) برگزار شد.

در این نشست‌ها با محوریت موضوعات پژوهشی مرتبط با اقدامات تحول و تعالی زندانبانی، دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها، دکتر صالحی‌عمران مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش و بابایی مدیرکل زندان‌های استان اصفهان نیز حضور داشتند.

نشست «کارشناسان آموزش و پژوهش ادارات‌کل زندان‌ها» به مناسبت هفته پژوهش

گفتنی است؛ دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها همچون روال هرساله به مناسبت گرامیداشت «هفته پژوهش» ضمن تقدیر از تلاشگران این عرصه، به ارائه عملکرد ادارات کل استانی در این عرصه می‌پردازد. در این ارتباط و در ارزیابی جاری آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان به عنوان استان‌های حایز رتبه‌های اول تا سوم معرفی شدند. همچنین استان اردبیل بیشترین جهش در حوزه پژوهشی و دستاوردهای نوین علمی را داشته است.

نشست «کارشناسان آموزش و پژوهش ادارات‌کل زندان‌ها» به مناسبت هفته پژوهش

تقدیر از مدیرکل و دبیر شورای آموزش و پژوهش استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، کرمان و فارس بواسطه برگزاری دوره جامع مدیریت زندان، تجلیل از نفرات برتر منتخب در فراخوان «تجربه‌های موفق» کارکنان سازمان زندان‌ها و کارمند ساعی در راه‌اندازی «شبکه متخصصان و اندیشه‌ورزان سازمان» نیز در این همایش مورد اقدام قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha