آئین بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در زندان‌های مازندران

اهمیت به فرهنگ و ارتقاء بینش دینی و سلامت اجتماعی در برگزاری مراسم آئینی زندان‌های مازندران به عنوان برنامه های الویت دار فرهنگی و تربیتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های مازندران، در آستانه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تجمع عزاداران فاطمی در زندان های مازندران شاهد به هم پیوستگی فرهنگ و سلامت اجتماعی با دین و مراسم آئینی بود.
همچنین در این ایام از مسافرانی که به خانه برگشته‌ بودند که در ظاهر گمنام هستند و در اصل نامورانی که در عرصه افلاکیان نام و نشانی شهید از خود دارند، استقبالی تاریخی شد و بر روی دستان زندانیان، پیکر مطهر و پاک آنها تشییع شد.
مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) امسال در زندان های مازندران با حال و هوایی شهدایی انجام و در کنار آن عزاداران از برنامه های فرهنگی و تربیتی استفاده کردند، چرا که اثربخشی هر رویدادی در حوزه فرهنگی و تربیتی در استمرار آن است.

حضور کارکنان و سربازان وظیفه و زندانیان رای باز در آئین دسته روی، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، وعظ و سخنرانی، مراسم مرثیه خوانی و سینه زنی و پذیرایی ویژه از عزاداران فاطمی از مهمترین برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در زندان های مازندران بود.
انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha